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SubtitleNEXT version 5.11 is launched to further equip localization pros with key tool sets

Par : RadianceC

  SubtitleNEXT Version 5.11 Kick-Starts 2022, allowing users to directly Translate Audio in Real Time and more For immediate release – 11 January 2022, Sofia, Bulgaria  –  PBT EU kick-starts 2022 with a brand-new release of SubtitleNEXT Version 5.11, further equipping subtitling, captioning and localization specialists with an array of stunning innovative tool sets at ...

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SubtitleNEXT attracts Germany’s Leinhäuser Language Services

Par : RadianceC

  SubtitleNEXT extends its reach in Germany, attracting Leinhäuser Language Services with state-of-the-art text subtitling capabilities “SubtitleNEXT supports length restrictions and frame gap settings and recognizes cut changes, thus contributing to a smooth, fast spotting process…the software’s ability to integrate subtitles into a video provides Leinhäuser with an increasingly attractive delivery format.” Isabel Schneider, Senior Account ...

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Étude de cas: ouvrir un port sur un routeur en automatique pour une expérience multijoueurs en ligne

Par : greg

Aujourd’hui, nous allons voir comment créer une application ou un jeu qui va automatiquement ouvrir des ports sur les routeurs des joueurs, leur permettant ainsi d’héberger des applications ou des parties multijoueurs. L’exemple est donné avec Unreal Engine, mais peut servir par ailleurs. J’en profite d’une question que m’a posée mon ami Damien pour partager … Continuer la lecture de Étude de cas: ouvrir un port sur un routeur en automatique pour une expérience multijoueurs en ligne

Étude de cas: ouvrir un port sur un routeur en automatique pour une expérience multijoueurs en ligne

Par : greg

Aujourd’hui, nous allons voir comment créer une application ou un jeu qui va automatiquement ouvrir des ports sur les routeurs des joueurs, leur permettant ainsi d’héberger des applications ou des parties multijoueurs. L’exemple est donné avec Unreal Engine, mais peut servir par ailleurs. J’en profite d’une question que m’a posée mon ami Damien pour partager … Continuer la lecture de Étude de cas: ouvrir un port sur un routeur en automatique pour une expérience multijoueurs en ligne

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