Collanews

🔒
❌ À propos de FreshRSS
Il y a de nouveaux articles disponibles, cliquez pour rafraîchir la page.
À partir d’avant-hierVos flux RSS

LiveU Announces the Acquisition of Cloud-based Video Production Provider easylive.io

Par : Jump

LiveU, the leader in live video streaming and remote production solutions, today announced the acquisition of easylive.io as part of its strategy to expand its cloud video platform, enabling customers to grow their audiences with original, interactive and quality live content. The move will provide remote and collaborative tools for cloud-based and hybrid productions, enabling ...

The post LiveU Announces the Acquisition of Cloud-based Video Production Provider easylive.io appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

MyEvent Streams RMIT University Graduation Live from Marvel Stadium with Magewell Ultra Encode

Australian live events company delivers more than 20 simultaneous streams through feature-rich live streaming encoders March 24, 2022 — Nanjing, China: Melbourne-based MyEvent Productions (myevent.io) provides live event technical solutions to clients across eastern Australia. When the company took on its largest live streaming project to date – streaming more than 20 simultaneous feeds for ...

The post MyEvent Streams RMIT University Graduation Live from Marvel Stadium with Magewell Ultra Encode appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Jorge Gutiérrez de retour avec I, Chuhuahua !

Par : Shadows
Temps de lecture : 2 minutes

Suite au lancement de sa série animée Maya, Princesse Guerrière l’an passé sur Netflix, Jorge Gutiérrez est déjà de retour avec un nouveau projet, toujours pour la plateforme de streaming.

Il s’agira d’un film d’animation intitulé I, Chuhuahua!, centré sur un jeune chihuahua. Afin de sauver les siens, il deviendra adepte de Lucha Libre, le fameux catch mexicain, et rejoindra une compétition internationale face à des animaux venus du monde entier. Son objectif final : vaincre le terrible Chamuco au cours d’un combat épique.

Le film sera produit entre autres par Gabriel “Fluffy” Iglesias, humoriste et comédien qui interprètera également le rôle principal et a l’habitude du cinéma d’animation : il avait déjà joué dans La Légende de Manolo du même Jorge Gutierrez, Coco des studios Pixar ou encore Ferdinand des studios Blue Sky, sans oublier Maya, Princesse Guerrière.
Jorge Gutiérrez précise que le projet sera un hommage aux films de Lucha Libre mais aussi aux jeux vidéo de combat et aux films sportifs mettant en scène des challengers face à des adversaires plus puissants.

Jorge Gutiérrez explique travailler avec Doug et Candie Langdale sur le scénario, Sandra Equihua au character design, mais aussi avec les frères Diego et Sebastian Ramírez Jacinto (character designers, visdev artists).

Jorge Gutiérrez poursuit donc ici sa collaboration avec Netflix, ce qui n’a rien de surprenant : la plateforme avait annoncé publiquement fin 2020 vouloir travailler sur plusieurs projets avec lui, qu’il s’agisse de séries, films, projets interactifs. Melissa Cobb, vice-présidente des animations originales chez Netflix, soulignait à l’époque l’authenticité du travail de Gutiérrez, qui s’appuie sur la culture mexicaine et plus largement méso-américaine dans son travail.
Cette recette semble fonctionner à merveille : Maya, Princesse Guerrière avait décroché deux Annie Awards après sa sortie.

Reste désormais à patienter : seul un concept art de Richard Chen (image d’en-tête) est pour le moment disponible, et la date de lancement sur Netflix n’est pas encore connue. On espère en savoir un peu plus en juin, lors du Festival d’Annecy.

L’article Jorge Gutiérrez de retour avec I, Chuhuahua ! est apparu en premier sur 3DVF.

Mediaproxy brings LogServer upgrades for ever-evolving broadcast ecosystems to NAB Show 2022

Melbourne, Australia: 22 March 2022 – Mediaproxy, the globally leading developer of software-based IP compliance solutions, will return to Las Vegas for the 2022 NAB Show to demonstrate the latest upgrades to its flagship LogServer logging and monitoring system. These include extended support for SMPTE ST 2110, NMOS, advanced SCTE Ad-Insertion trigger monitoring and configuration ...

The post Mediaproxy brings LogServer upgrades for ever-evolving broadcast ecosystems to NAB Show 2022 appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

MPC dévoile ses environnements pour la série La Roue du temps

Par : Shadows
Temps de lecture : < 1 minute

Lancée fin 2021 sur Amazon Prime Video, La Roue du temps est une série qui prend place dans un univers de fantasy.
Pour lui donner vie, il fallait donc créer de nombreux environnements, de citadelles imprenables à des paysages désertiques en passant par de mystérieuses forêts.

Les artistes de MPC ont pu intervenir sur ces éléments, et nous dévoilent leur travail dans une vidéo dédiée. On y retrouvera aussi des simulations de foules.

L’article MPC dévoile ses environnements pour la série La Roue du temps est apparu en premier sur 3DVF.

TF1 et M6 veulent conserver Gulli : un risque pour l’animation ?

Par : Shadows
Temps de lecture : 3 minutes

Nous avions déjà abordé le projet de fusion des groupes TF1 et M6, qui pourrait mener à la création d’un mastodonte du secteur audiovisuel français doté d’un chiffre d’affaires de 3,3 milliards d’euros environ.

10 chaînes, seulement 7 places disponibles

La question de l’avenir des chaînes de la future entité se postait néanmoins : TF1 et M6 représentent 10 chaînes au total (TF1, LCI, TMC, TFX, TF1 Cinéma Séries, M6, Gulli, Paris Première, 6ter, W9). Or la règlementation française interdit qu’un groupe en possède plus de 7.

Une incertitude restait donc : de quelles chaînes le futur groupe se délesterait-il ?

TF1 et M6 précisent désormais leurs intentions : vendre TFX et 6ter (des négociations ont débuté avec Altice Media qui serait l’acquéreur), tandis que M6 “envisage de restituer la fréquence TNT de la chaîne Paris Première”.

L’animation face à un acteur dominant ?

Ce choix implique donc que le groupe issu de la fusion TF1/M6 conserverait Gulli, premier diffuseur de contenus animés sur la TNT. Entre Gulli et les programmes jeunesse de TF1, le futur géant de l’audiovisuel se placerait du même coup dans une position dominante sur le marché, tant pour la production que la diffusion.

De fait, entre la nouvelle entité et France Télévisions, le secteur de l’animation se retrouverait face à un quasi duopole, ce qui réduirait la marge de négociation du secteur.

Une situation qui confirme les craintes exprimées par certains acteurs du secteur comme AnimFrance au Festival d’Annecy 2021.
Le sujet avait aussi été évoqué par les syndicats du secteur plus récemment lors d’une table-ronde des RADI RAF, que nous avions filmée et que vous pouvez retrouver en fin d’article ou dans notre compte-rendu des RADI RAF.

Face à ces nouveaux éléments, AnimFrance, syndicat du secteur de la production audiovisuelle et cinématographique indépendante d’animation, a de nouveau réagi et exprimé ses réserves. Le syndicat invite l’Arcom (ex CSA) et l’Autorité de la concurrence à rester attentives à la question de la diversité éditoriale des contenus jeunesse, et plus largement au marché de l’animation en France.

Voici le communiqué d’AnimFrance :

Dans le cadre de leur processus de fusion, les groupes TF1 et M6 ont finalement décidé de conserver la chaîne jeunesse Gulli.
AnimFrance prend acte de cette décision du futur groupe. Conserver la plus importante marque jeunesse est une décision logique dans l’univers concurrentiel de la diffusion numérique. S’assurer une exposition forte auprès des enfants sur la TNT est stratégiquement pertinent pour le premier groupe privé français.
Si l’opération était validée par l’Autorité de la concurrence, le nouveau groupe occuperait alors une place dominante en matière de production et de diffusion d’œuvres d’animation pour les enfants.
En effet, Gulli est le premier diffuseur d’œuvres d’animation parmi les chaînes de la TNT avec plus de 6 700 heures par an et représente près de la moitié de la consommation d’œuvres d’animation des 4/10 ans sur ce même périmètre.
Par ailleurs, les cases jeunesse de TF1 sont leader depuis plusieurs années, malgré le renforcement de la concurrence.
Ce rôle essentiel devra être pris en compte tant par l’ARCOM que par l’Autorité de la concurrence, le marché hertzien se trouvant alors en situation de quasi-duopole.
L’animation française est un secteur d’excellence. Championne de l’exportation audiovisuelle, elle contribue au rayonnement de la France et a permis de créer de nombreux emplois sur l’ensemble du territoire français. La force de ce secteur s’est notamment construite sur la diversité de l’offre, un système d’investissement vertueux lui permettant de se projeter à l’international et de résister à une concurrence internationale particulièrement vive.
Dans leur évaluation, il est essentiel que l’Arcom et l’Autorité de la concurrence prêtent une attention toute particulière aux meilleurs moyens de garantir la diversité éditoriale du futur ensemble afin d’offrir une programmation riche et diversifiée aux enfants, de consolider les investissements dans l’industrie française à la hauteur de la place essentielle que le futur ensemble occupera sur le marché et de permettre l’existence d’une concurrence saine et durable au profit de développement de la production indépendante française et de sa compétitivité.

Nous aurons l’occasion de revenir sur ce projet de fusion dans les semaines et mois à venir.

D’ici là, voici la table-ronde des RADI RAF évoquée plus haut et filmée fin 2021. Le rapprochement TF1/M6, l’avenir de Gulli, mais aussi France Télévisions et l’impact des présidentielles sont évoqués à partir de 27 min 16.

Autour de la table :
Stéphane Le Bars (Délégué Général – AnimFrance)
Jean-Yves Mirski (Délégué Général – FICAM)
Céline Hautier (Déléguée animation – SPI)
Christophe Pauly (Fédération Communication, Conseil, Culture – CFDT)
Jean-Luc Ballester (Secrétaire du secteur Animation – SNTPCT)
Laurent Blois (Délégué Général – SPIAC-CGT)
Modération : Patrick Eveno

L’article TF1 et M6 veulent conserver Gulli : un risque pour l’animation ? est apparu en premier sur 3DVF.

Snapbag® Triple Tube Solutions for Helios and Titan

February 28, 2022—DoPchoice adds smart solutions for tripling up on Astera’s game-changing Helios and Titan Tubes. Triple Tube Snapbags arrive fully-assembled in matching black pouches. They feature DoPchoice’s trademark metallic light-intensifying interiors which boost output over 50%. Three Astera tubes neatly fit within, ready to be secured with hook & loop straps. Thanks to DoPchoice’s ...

The post Snapbag® Triple Tube Solutions for Helios and Titan appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

ZEISS Cinema Americas On-Site at SXSW

Austin Texas, March 13-16, 2022, Booth 433 Los Angeles, Calif: The ZEISS Cinematography Team will be attending and supporting this year’s South by Southwest Creative Industries Expo. Held at the Austin Convention Center March 13-16, ZEISS will participate in the southwest’s renowned entertainment industry gathering, previewing new tech at their exhibit booth, presenting a panel ...

The post ZEISS Cinema Americas On-Site at SXSW appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

5 Affordable Streaming-Ready Cameras

Streaming a conference or live production? Check out these practical and affordable camera options for your next live streaming video event.

Molotov renews contract with Ad Insertion Platform for its SSAI

Molotov, the 17+ million users leading OTT provider in France, has today announced the renewal of their contract with Ad Insertion Platform (AIP), the innovative provider of SSAI technology, enabling Server-Side-Ad-Insertion (SSAI) into their AVoD service MANGO.   AIP’s patented DAIConnect platform solves the technical complexities of delivering addressable dynamic advertising for streamed television, taking ...

The post Molotov renews contract with Ad Insertion Platform for its SSAI appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Mobile Streaming: the best sound cards for broadcasting on the go

Par : DJ Soo

Well, here we are – closing in on year two of this global pandemic. Are you as over it as we are? Looking back at 2020, one of the defining movements of DJing was the overwhelming adoption of live streaming. With most of the world entering one form of lockdown or another, DJs flocked to […]

The post Mobile Streaming: the best sound cards for broadcasting on the go appeared first on DJ TechTools.

MwareTV to show profitability of OTT IPTV service and branded Proof of Concept at Mobile World Congress

– MwareTV cloud-based IPTV OTT platform enables feature-rich content delivery – MwareTV will generate a fully branded PoC IPTV OTT for all stand visitors to take away – MwareTV will illustrate profitability business cases for visitors with intuitive costing calculator Amsterdam, The Netherlands, 1 February 2022: MwareTV, a leading cloud-based multi-tenant platform provider, will demonstrate ...

The post MwareTV to show profitability of OTT IPTV service and branded Proof of Concept at Mobile World Congress appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

OTT provider Stream Viral Opens up Sales Channels to Resellers

Stream Viral has announced the availability of its sports-based OTT services to new resellers who can now sell their services, alongside their own broadcast sporting solutions, to their end user customers. Stream Viral has been earning a global reputation in the implementation of custom live streaming services specifically for the sport industry for broadcasters, sport ...

The post OTT provider Stream Viral Opens up Sales Channels to Resellers appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

ZEISS Cinema Americas Spotlights Film Festival Week

Starts January 21, 2022 with Cinematographer’s Roundtable www.zeiss.com/cine-democenter ZEISS will kick off their 2022 virtual Film Festival Week on Friday, January 21 with an in-depth roundtable featuring six cinematographers—each with a project screening at the Park City festival. Guest cinematographers and their selected films include: Melinda James, Work; Charlotte Hornsby, Master; Alex Disenhof, ASC, Alice; Andrew ...

The post ZEISS Cinema Americas Spotlights Film Festival Week appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Accidental Theatre Deploys LiveU’s Multi-Camera Solution to Create Dynamic Live Streaming Content

Par : Jump

Accidental Theatre, a charitable organisation based in Belfast, Northern Ireland and a non-traditional arts company that provides a range of creative opportunities and performance space to performing artists across the city and increasingly the country, has turned to LiveU’s multi-camera solution to provide reliable, dynamic, live streaming capabilities, extending the reach of their performances via ...

The post Accidental Theatre Deploys LiveU’s Multi-Camera Solution to Create Dynamic Live Streaming Content appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

GAC Media Selects Globecast’s Market-Leading Cloud-Based Playout and Satellite Distribution Services

Par : Jump

Los Angeles, January 12th, 2022 — Globecast, the global solutions provider for media, has announced that GAC Media, home to GAC Family and GAC Living channels, has chosen its market-leading cloud playout services, along with satellite distribution, to support both networks. GAC Family and GAC Living launched in September 2021 as new destinations for family-friendly ...

The post GAC Media Selects Globecast’s Market-Leading Cloud-Based Playout and Satellite Distribution Services appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Did Spider-Man: No Way Home Save Cinema (or Kill It)?

Your friendly neighborhood Spider-Man pulled big returns at the box office, but at what cost—what do your Spidey-senses say?

The Beatport Plan: a $10/mo subscription to DJ from your browser with full track playback

Beatport has launched a new subscription offering that will allow users to more fully utilize their browser-based DJ web app – a $9.99/month tier called The Beatport Plan. 10 bucks a month – not a bad price to pay to be able to explore Beatport’s library in its entirety without the frustration of short samples. The Beatport […]

The post The Beatport Plan: a $10/mo subscription to DJ from your browser with full track playback appeared first on DJ TechTools.

Telstra Broadcast Services Joins the SRT Alliance

Telstra Broadcast Services (TBS), a leading global media services provider, today announced that it has joined the SRT Alliance, a collaborative community of industry leaders and developers striving to achieve lower latency internet video transport. 

The post Telstra Broadcast Services Joins the SRT Alliance appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Red5 Pro adds V-Nova’s LCEVC to its real-time latency platform to enhance quality in next-generation interactive applications

Par : Editor

Red5 Pro, whose technology is revolutionizing real-time latency live video streaming, and V-Nova, a leading provider of video compression solutions, today announce the addition of MPEG-5 LCEVC codec enhancement into Red5Pro’s live streaming platform. Interactive applications such as sports, betting, auctions, watch-parties, and soon the highly anticipated metaverse all rely on the lowest possible latency and ...

The post Red5 Pro adds V-Nova’s LCEVC to its real-time latency platform to enhance quality in next-generation interactive applications appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Caton delivers Women’s International Champions Cup for Relevent Sports Group

CatonNet Video Platform provides low latency broadcast-grade transmission to China Singapore, 8 December 2021: Caton Technology, a pioneer in next-generation IP network transport, provided high performance, low latency delivery of games in the 2021 Women’s International Champions Cup (WICC) to enthusiastic audiences in China. Caton used its CatonNet Video Platform (CVP) to establish a bespoke ...

The post Caton delivers Women’s International Champions Cup for Relevent Sports Group appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Tablette mélangeur vidéo Nagasoft NSCaster X1A

Nagasoft NSCaster X1A

Voici une tablette tactile mélangeur vidéo Nagasoft NSCaster X1A de 11,6 pouces conçue pour l’enregistrement, les diffusion, les effets spéciaux, possède une table de mixage audio, un panneau CG. La NSCaster X1A prend en charge les caméras IP, SDI, HDMI, NDI|HX. Supporte du XLR et TRS, les différentes plateformes de streaming (Youtube, Mudu, RTMP, fb etc.), le contrôle PTZ, bien sur du Wifi, de la 4G, emplacement de carte SIM, des ports HDMI, SDI, Gigabit Ethernet, USB 2.0 et 3.0. Le tout pour environ 6 350 $

Nagasoft NSCaster X1A
Nagasoft NSCaster X1A
Nagasoft NSCaster X1A
Nagasoft NSCaster X1A
Nagasoft NSCaster X1A
Nagasoft NSCaster X1A
Nagasoft NSCaster X1A

Tablette mélangeur vidéo Nagasoft NSCaster X1A est un billet de LeCollagiste VJ.
LeCollagiste VJ - Mag du LeCollagiste, actu sur la culture VJING, Vidéo Mapping, info video et high tech.

Station de travail portable Switchblade Turbo

Switchblade Turbo

Tout tient dans une valoche, cette station de travail vidéo Switchblade Turbo propose du lourd pour vos régie vidéo live. Construit autour d’un multi-cœur Intel i7 ou i9, de GPU Nvidia RTX de la 3060 Ti à la quadro 5000, de carte de capture vidéo SDI et HDMI, des ports RJ45, 2 baies SSD remplaçables à chaud, vidéo par IP NDI, un écran de 17 pouces tactile intégré, du Wifi, Bluetooth, USB 3.1, le tout avec vMix 4K.

Les prix varies suivant la configuration de 7 000 $ à 17 000 $ sur le Turbo 4, Turbo X, Turbo 12G et le Turbo Elite.

Switchblade Turbo
Switchblade Turbo
Switchblade Turbo

Station de travail portable Switchblade Turbo est un billet de LeCollagiste VJ.
LeCollagiste VJ - Mag du LeCollagiste, actu sur la culture VJING, Vidéo Mapping, info video et high tech.

NativeWaves EXP Redefines the Fan Engagement Experience for Mobile, In-Venue and Home Entertainment

Par : whitenoise

NativeWaves has announced the launch of NativeWaves EXP, a new offering that enhances today’s standard broadcast and streaming experience by giving audiences the chance to explore a wealth of additional content at their leisure in order to dive deeper into the action. Powered by a dedicated low latency streaming platform coupled with a highly customizable ...

The post NativeWaves EXP Redefines the Fan Engagement Experience for Mobile, In-Venue and Home Entertainment appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

iSIZE BitSave Wins 2021 VideoTech Innovation Award for Sustainability

iSIZE today announces that it has won the 2021 Digital TV Europe (DTVE) VideoTech Innovation Award for Sustainability with its BitSave pre-processor for video. With global internet traffic set to reach 4.8 zetabytes a year in 2022, and 80% of this resulting from video, there is a significant environmental cost. Today the internet is using ...

The post iSIZE BitSave Wins 2021 VideoTech Innovation Award for Sustainability appeared first on Broadcast Beat - Broadcast, Motion Picture & Post Production Industry News and Information.

Mélangeur vidéo Roland V-02HD MKII

Roland V-02HD MKII

Le mélangeur vidéo Roland V-02HD MKII est toujours aussi compact et permet de connecter deux sources HDMI et de les envoyer sur différentes plateformes de streaming via de l’USB-C.

Une configuration simplifiée pour branchez deux sources HDMI, caméra ou autres, permet de mixer des sources audio connectées aux entrées dédiées ou par HDMI, d’appliquer des transitions ou des effets vidéos (14). Toujours équipé d’une T-Bar, la V-02HD MKII peut être commandé au pied avec des pédales MIDI en option, gère le PIP, du Chroma et Luma Key.

Un prix abordable pour un mélangeur vidéo à 469€ la Roland V-02HD MK II.

Roland V-02HD MKII
Roland V-02HD MKII
Roland V-02HD MKII
Roland V-02HD MKII

Mélangeur vidéo Roland V-02HD MKII est un billet de LeCollagiste VJ.
LeCollagiste VJ - Mag du LeCollagiste, actu sur la culture VJING, Vidéo Mapping, info video et high tech.

La tablette mélangeur vidéo Datavideo KMU-200

Datavideo KMU-200

Voici l’engin idéal pour de la production vidéo multi caméras virtuelles en Full HD avec une seule caméra 4K, une solution tout en un, la KMU-200 au format grosse tablette tactile dédié vidéo. A partir d’une caméra 4K vous contrôlez jusqu’à 4 découpe en mode caméra virtuelle comme une caméra PTZ au format 16:9 horizontal ou 9:16 verticale. La Datavidéo KMU-200 dispose d’un double encodeur permettant de passer en live sur toutes les plateformes de streaming, elle e enregistre en H,264 sur cartes SD. Datavideo KMU-200 possède 2 entrée vidéo HDMI 2.0 4K et HDMI 1.4 Full HD, 2 sortie vidéo HDMI 1.4, de l’encodage streaming H.264, un mode de débit vidéo en CBR, un écran tactile capacitif de 14 pouces et pèse 4,3 Kg.

Vous trouverez cette bestiole chez tous les dealers de matériel vidéo dans les 3700 €.

Datavideo KMU-200
Datavideo KMU-200
Datavideo KMU-200
Datavideo KMU-200
Datavideo KMU-200

La tablette mélangeur vidéo Datavideo KMU-200 est un billet de LeCollagiste VJ.
LeCollagiste VJ - Mag du LeCollagiste, actu sur la culture VJING, Vidéo Mapping, info video et high tech.

Streamstar CASE 800 le studio portable de prod vidéo

Streamstar CASE 800

Le Streamstar CASE 800 est un concept de studio portable performant pour la production vidéo en direct et multi cam. La valise Streamstar CASE 800 offre jusqu’à 8 caméras, un replay, du slow motion, un enregistrement ISO sur 8 canaux, des télécommandes sur IP pour les cams JVC avec une bonne flexibilité grâce à son écran tactile intégré et toutes les friandises dédiées aux retransmissions sportives.

La CASE 800 comprend 8 entrées HD-SDI / IP stream et NDI, 4 insert de calques pour des logos ou autres, mélangeur vidéo avec du Cut, Crossfader et Transitions, du multi-view intégré en 3 modes, un mélangeur audio, gestion de ralenti, lecteur multimédia avec un créateur de listes de lecture, un contrôle PTZ JVC, lecture séquentielle en relecture, automation dans les rediffes, points IN/OUT, PIP, multi framerate 50pfs/60pfs, traitement vidéo ARGB 4:4:4:4, diffe simultanée sur différentes plateformes vidéo.

Comptez environ dans les 20 000 € la bestiole, a ce prix là, il vous est livré avec un clavier SW Keyboard.

Streamstar CASE 800
Streamstar CASE 800
Streamstar CASE 800

Streamstar CASE 800 le studio portable de prod vidéo est un billet de LeCollagiste VJ.
LeCollagiste VJ - Mag du LeCollagiste, actu sur la culture VJING, Vidéo Mapping, info video et high tech.

Beatport LINK Pro now lets you download 1,000 offline tracks

The latest update to Beatport LINK‘s Pro subscription – which runs at $30 USD per month – comes with a new feature that may be the appeal it needs to draw more users to the service. The Offline Locker storage feature, which previously allowed its subscribers to download 50 tracks for offline play, has increased its […]

The post Beatport LINK Pro now lets you download 1,000 offline tracks appeared first on DJ TechTools.

❌